BRANDS

 

Elismerések, Díjak

2023.
Az év minden napján Megbízható bolt

2022.
Az év minden napján Megbízható bolt

2021.
Az év minden napján Megbízható bolt

2020.
Az év minden napján Megbízható bolt

2019.
Az év minden napján Megbízható bolt


2018.
Az Oszág Boltja


Az év minden napján Megbízható bolt


2017.
Az év minden napján Megbízható bolt

Tisztelt Vásárlóink!
A termékeink mellett feltünetett várható szállítási időt igyekszünk tartani, azonban beszállítóink és logisztikai partnereink csúszásai miatt előfordulhatnak késések az Ünnepi időszakban.

Kapcsolat

Kérjük válasszon, milyen ügyben keres minket?

Csomaginformáció Szerviz ügyintézés
Ügyfélszolgálat Vásárlástól elállás

 

Szerviz ügyintézés

Szervizünk elérhetősége: szerviz@scom.hu

Amennyiben garanciális/jótállási vagy szerviz igényét szeretné érvényesíteni, az alábbi teendői vannak:

1. Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:

Online Hibabejelentő

2. Töltse le a szerviz megrendelőlapot, töltse ki adataival és a tapasztalható hiba részletes leírásával, és mellékelje a készülékhez.

Szerviz Megrendelőlap

3. Készítse elő a készüléket a szervizelésre

  • amennyiben szükséges törölje a felhasználói fiókokat és biztosítsa a hozzáférési jogot a szerviznek

4. Gondosan becsomagolva küldje el címünkre a következőket:

  • kitöltött Szerviz Megrendelőlapot (részletes hiba leírással)
    (Szerviz Megrendelő nélkül érkezett csomaggal nem tudunk dolgozni)
  • jótállási jegyet
    (jótállási jegy nélkül csak térítéses formában tudjuk vállalni a javítást)
    (MINDEN általunk kiküldött csomagnak része a jótállási jegy/szállítólevél)
  • hibás készüléket (akkumulátorral)
  • hibával összefüggő tartozék(ok)

5. A meghibásodott készüléket az alábbi címre kérjük eljuttatni:

SMARTCOM Hungary Kft
3400 Mezőkövesd
Jezsuiták tere 4.

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

GLS futár rendelés:
Termék visszaszállítás


Amennyiben a készülék meghibásodása nem rendeltetésszerű vagy megfelelő használatból adódik (bővebben scom.hu ÁSZF. 7.pontja), úgy a vizsgálatnak és a javításnak költségei vannak, melyek a Megrendelőt terhelik. A bevizsgálás díja egyszeri 5.000.-Ft, melyet a javítás igénybevétele esetén jóváírunk.

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldött terméket 60 napig tudjuk tárolni, ezután megsemmisítjük a nem keresett készüléket.