Kérjük válasszon, milyen ügyben keres minket?
Szerviz ügyintézés
Szervizünk elérhetősége: szerviz@scom.hu
Amennyiben garanciális/jótállási vagy szerviz igényét szeretné érvényesíteni, az alábbi teendői vannak:
1. Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:
Online Hibabejelentő
2. Töltse le a szerviz megrendelőlapot, töltse ki adataival és a tapasztalható hiba részletes leírásával, és mellékelje a készülékhez.
Szerviz Megrendelőlap
3. Készítse elő a készüléket a szervizelésre
- amennyiben szükséges törölje a felhasználói fiókokat és biztosítsa a hozzáférési jogot a szerviznek
4. Gondosan becsomagolva küldje el címünkre a következőket:
- kitöltött Szerviz Megrendelőlapot (részletes hiba leírással)
(Szerviz Megrendelő nélkül érkezett csomaggal nem tudunk dolgozni)
- jótállási jegyet
(jótállási jegy nélkül csak térítéses formában tudjuk vállalni a javítást)
(MINDEN általunk kiküldött csomagnak része a jótállási jegy/szállítólevél)
- hibás készüléket (akkumulátorral)
- hibával összefüggő tartozék(ok)
5. A meghibásodott készüléket az alábbi címre kérjük eljuttatni:
SMARTCOM Hungary Kft
3400 Mezőkövesd
Jezsuiták tere 4.
Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.
GLS futár rendelés:
Termék visszaszállítás
Amennyiben a készülék meghibásodása nem rendeltetésszerű vagy megfelelő használatból adódik (bővebben scom.hu ÁSZF. 7.pontja), úgy a vizsgálatnak és a javításnak költségei vannak, melyek a Megrendelőt terhelik. A bevizsgálás díja egyszeri 5.000.-Ft, melyet a javítás igénybevétele esetén jóváírunk.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldött terméket 60 napig tudjuk tárolni, ezután megsemmisítjük a nem keresett készüléket.